Ni vet..

.. När man kommer hem mitt i natten o somnar med smink och allt kvar, då äre inge kul att vakna på morgonen när håret är helt katastrof typ osv.. Haha!


Fin morgon frilla lixom.. Värsta snett hår? Plattar aldrig det, men det blir fucked up när man sover med massa hårspray i det.. Aja, jag har inget vettigt o skriva.. x)


Dagen har vart bra, men rätt seeg. Fast nu är Svenska nationella avklarat muntliga oxå. Perfekt, yeye!

Ligger just nu framför datan här i sängen på mage iaf o kollar runt lite o lyssnar på musik. Funderar på att öppna fönstret oxå, för det är sjukt jävla varmt här inne. Men jag orkar inte gå dit, haha!
Vet iaf att jag ska kolla på "Den Sista Dokusåpan" ikväll kl 22 på 6:an. Vettefan om det är bra, men premiären ikväll så, och jag har inget vettigare för mig. :) Utom att sova kanske? Somnade förresten kl 10 igår kväll, haha sick. Men skönt!

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Dagens fuckade cepe bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: