Onsdag!

.. Vilket betyder att jag är hemma själv ikväll! :D

Skolan har gått as bra! Pluggat på bra, och dagen har bara vart allmänt chill. Förutom att jag höll på att somna i en soffa då, men aja.. :P

Ska iaf ta tag i plugget snart tänkte jag! Teknik prov och hemkunskaps prov imorron! Men det går nog finfint! Bara nått om verktyg och om ekonomi, så inga problem med det. För sånt kan jag! :D
Måste plugga matte oxå, har hur mycket som hellst. Men typ bara repetition sen 7:an. Fast.. Man har juh typ glömt hälften lixom, typ det lättaste. Men aja.. Har juh nationella prov i maj i det så måste klara det! Fick iaf VG på matteprovet jag hade sist! :)

Aja.. Nu måste jag köra igång! Känner mig rätt taggad faktiskt! :D


From yesterday..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: