PÅSKLOV NU!

*Tjenixen!*

Just nu är det mesta perfetk! För jag har LOV! :D

Vart i skolan idag bara. Slutade 14:15 så drog till stan och solade med Olivia då. Skönt det! Sen drog jag hem så nu sitter jag här och ska väll snart hoppa in  i en dusch för att sedan fixa mig och dra mig mot Olivia för att kolla lite film, käka popcorn o.s.v. Sen får vi se vad som händer! Blir nog inte o träffa "finaste" iaf.. Eller vad man nu ska kalla han..? Aja..



Imorgon är det lördag iaf, och jag fyller 16. Yeyeyeyeyey!! ;D Haha ah, men ska iaf iväg på kvällen och fira min kompis pappa som fyller 50. Så fick jobbet som bartender! Men blir nog o dansa en hel del oxå, yeah!

På söndag vettefan vad som händer, blir antagligen bara att ta det lugnt o chilla lite tror jag. Som vanligt, haha! :D Måndag vet jag inte men på tisdag kanske jag hänger på Olivia till Västerås o kollar runt lite. Hon skulle skriva upp där så blir väll chill!



Fick dessutom mina kläder idag som jag hade beställt för en vecka sen. Leveransen va lite sen, yesyes. Men nu är dom här iaf! :)



Hare fint iaf, för nu ska jag käka nått o sen fixa mig! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: