Perfect day!

*Tjenixen!*

Dagen har vart helt perfekt! Hittills iaf, haha! Men tror nog den förblir det framöver oxå.

Började 08:45 och slutade 12:05, för jag flyttade min sista lektion till onsdag morgon istället. Mycket bättre!
Hann med att ta mig till stan med Emilia, dra och sola 20min i Nyfors, drack milkshake på donken, drog tillbaka till Skiftinge o träffa Matte och nån Felicia, tog bussen tillbaka till stan typ direkt och mötte upp Olivia. Chillade lite på stan och kollade runt lite överallt bara. GVandrade vidare mot träningen och mötte upp Kajsa där så nu är jag hemma efter 1 timmer träning oxå!

Kom iaf ut från duschen för ett tag sen, så snart ska jag väll käka mat. När det nu är klar, för de vettefan. Haha, men aja.. Jag kan iaf meddela att jag är sjukt hungrig!

Har oxå hunnit med att skriva in min text till Svenskan som måste vara inlämnad imorron, så det är perfekt! Gjorde det nyss på 2min. Haha!

Imorron blir det iaf skola som vanligt. 08:20-15:25. Inte kul, men så äre. Plus att tisdagar är jobbigast!
Blir iaf att dra sig hemåt efter skolan och tagga inför 1 timmes träning mellan 19:30-20:30. Så pappa skulle väll hänga på o köpa tränings kort åt mig då. Perfekt lixom, då slipper man betala själv, haha! ;) Men aja..

Hör väll av mig imorron eller senare ikväll, vi får se hur det blir!
Ha en fin kväll iaf! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: