Sommaren är halvt planerad!

Ja, rubriken säger allt! Jag och Olivia har planerat det mesta. Även om jag kanske ville åka utomlands oxå, men aja.. Så blir det nog inte! "/
Våra planer är kanske lite annorlundare, men vi gillar naturen och tycker om att vara ute! :)




Först och främst ska vi gå ut 9:an med stil! Haha nejdå, jag driver bara.. Men blir iaf o festa gärnet hela kvällen o natten då!

Vi ska även ut o "sova" i vindskydd, chilla med livet där, grilla o.s.v med lite polare!



Vi ska ut på vandring i ett antal dagar och leva på naturen! Tälta, bada och sånt. Haha! Aldrig gjort förut, men säkert sjukt awesome!

Åka ner till Åhus en vecka eller två under beach fotbollen/handbollen eller vad det nu är och festa sönder med folk där nere!

Det kommer bli Sthlm ett antal gånger o shoppa loss totalt!


Vi ska cykla Mälaren-runt, antingen själva eller med Anders, Fredrik, Jonas o några fler av deras polare. 33,3 mil på cykel. Kommer känna mig så sjukt jävla grym efter det! Camping på vägen blir det! Typ i Södertälje, Sthlm o.s.v. Om vi inte slaggar över hos några folk vi känner/vet vilka dom är. Kan juh hända! :) Mer bekvämt det iaf. Haha!

Ska även chilla hos mig i våran nybyggda pool, grilla, festa o ha trevligt! :)



Sommaren är somsagt halvt planerad. Sen blir det väll att sola massa och bli brun! Kan juh inte va vit som ett spöke när man börjar gymnasiet lixom. Om jag kommer in på tekniken där det typ bara är killar lixom, då kan man juh försöka se lite bra ut iaf!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: