Söndag!

Sitter just nu i sängen framför datorn och har kollat på "Kontoret" och "Time Out" nyss.
Inte alls gjort mycekt idag. Typ pluggat matte och fysik, vart ute o gått en promanad på 1 mil, tog bara en timme! Fan rekord för mig på att gå! ;D
Sen har jag bara suttit vid datan o kollat runt mest.

Skola imorron iaf, men har väll inte så stora planer. Inte för veckan heller.
Vet bara att jag har nationella prov i fysik på onsdag, även Engelska nationella på onsdag oxå tror jag. Ska sedan ut o käka med Anders, Fredrik, Olivia och Jonas efter skolan om inget ändras.
Torsdag funderar jag på att dra mig mot stan för att sola, och på fredag slutar jag 14:15 för vi slipper NO lektionen så kanske tar mig hem till "R" då för lite film eller nått. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: