Torsdag!

Dagen har vart chill!
Fick G på mitt fysikprov jag hade, G+ på mitt hemkunskapsprov och MVG på mitt teknikprov. Hehe, okej.. Dom två första va dåliga resultat på, men bättre godkänt än inte iaf.

Käkade havregrynsgröt till frukost, nyttigt lixom! Sen vegitarisk lunch i skolan och marinerad kyckling med klyftpotatis och currysås på hemkunskapen som jag lagade med Olivia. Blev 110% perfekt!
Fuck sluta 14:30 istället för 15:00, så gick hem till Olivia o bytte om och drog till träningen som började klockan 16. Cajsa hängde på oxå!
Tränade 1 timme, spinning pass. Sen gick jag till Nyfors och solade 22min. As nice! Kom sen hem o käka nyttiga mackor, typ. Haha!

Imorgon vettefan vad som händet, men tror nog jag dra hem och plugga faktiskt. Så får resten av kvällen sen bli en chill hemmakväll. Om man inte drar iväg o kollar film hos en polare mot kvällen. Vi får se!


Min fina pälsjacka.. Haha, wääh..


Fortsatt trevlig kväll folket! /M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: