Uuuuhhiiii! :D

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! :D:D:D:D För jag hittade värsta snygga bikinin på Tuna Park. Uuuhhhiiii, ät mig! :D Skulle ha en med USA grejj på, men fick bli Sverige istället för den va ny! ;D

Men dagen har vart chill. Skola till 14, sen blev det stan och efter det Tuna.. Träffade Linnea på stan sen oxå, haha och Moa i Torshälla. Aja..

Blev iaf ingen träning idag, min Munk va sjuk typ. Men imorgon köööööör vi! :D Blir spinning imorron, gymma på onsdag och dans på torsdag. Wäääh, chilllilililiilll! :)

Ha en trevlig kväll! /M


Uuuuhiii ät mig! Fast den ser juh bättre ut på.. Kul att pappa kommer in o hans första kommentar är "du ser ut som nån miss scandal med det där Sweden och siffror på" HAHA!

Snart borde mina kläder jag har beställt oxå komma. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: