15/5-12

*Godkväll!*

Har hamnat här nu ett tag efter en lång dag!


Började med nationella prov i matte, men tror det gick hyfsat iaf! Skolan fortsatte sen som vanligt typ och jag slutade 15:25. Tog då bussen till stan och gick runt lite bara och väntade på att klockan skulle bli 16 då jag hade bokat solarium. Solade 20min sen tog jag bussen till Torshälla där mamma och pappa hämtade mig.

Har nu efter att jag kommit hem bara chillat, men även pluggat samhälls ekonomi. Inte kul! Men har prov imorgon, så jag måste väll kunna lite iaf, haha!

Imorgon ska jag iaf till gymmet med Olivia först. Satsar på att va där till halv 9 och kör till kvart i 10. Sen duscha o.s.v och sen dra oss mot skolan för att ha provet i SO. Yeah, kul..
Slutar skolan 15:20 så ska dra mig mot stan då imorgon igen och möta upp mamma där någonstans. Lämna träningsväskan i bilen kanske och sen dra mig mot frisören.
Ska klippa och slinga håret ljusare, yeah! Första gången faktiskt, så får hoppas på att det inte blir fail, haha! Men det blir säkert bra!

Men nu ska jag iaf chilla vidare här inne på msn, facebook och på mobilen med sms. Så ha en trevlig kväll folket!

Godnatt! /M



Heh.. Gulligt osminkad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: