7/5-12

*Godkväll!*

Shit vad jag är trött idag asså, haha. Så blir nog snart att sova!


Helgen har väll vart helt okej. Bortsätt från vissa saken, men ah.
Lördagskvällen va oxå helt okej, så kom väll hem runt halv 12 kanske på kvällen. Kommer inte riktigt ihåg, men nått sång va det iaf!

Söndagen tillbringades i någon timma hos farmor och farfar. Hjälpte dom med lte saker i trädgården, och lyckades tjäna pengar på det oxå tydligen. Haha, allt lönar sig tydligen. Drog mig vidare mot Tuna Park och stan en snabbis oxå med pappa och brorsan, så köpte ett tält med lite saker. Haha, måste ha det på torsdag för vi ska ut och campa med klassen typ. Ingår tydligen i betyget i idrott, så ska väll paddla kanot, laga mat i skogen, tälta osv.. Aja, det blir väll kanske lite chill iaf! :)

Dagen idag har väll vart helt okej oxå. Lite seeg skoldag, men funkade ändå. Fast började 09:25 oxå, så rätt chill!
Drog iaf till sjukhuset efter skolan och hälsade på Olivia där. Stackare som måste ligga där! Men nu fick hon komma hem ett tag idag iaf, så får väll se om hon måste tillbaka. Men hoppas inte det! Men jag va där i typ 3 timmar, sen hämtade hennes mamma henne. :)
Jag drog vidare mot stan för att sola. När jag väl kommer fram till solariumet efter att ha gått från sjukhuset istället för att vänta på bussen 20min, insåg jag att jag hade gkömt att boka tid, och alla solarium va upptagna. Så blev aldrig av att sola. Så får tagga dit imorgon! Måste sola innan grejjen med klassen och man ska sola o bada. Kan juh fan inte se ut som ett lik då! :)

Ska chilla här framför skärmen ett tag till och leka lite social på msn, sen ska jag krypa ner i sängen och försöka sova tänkte jag! :) Det har vart en lång dag!
Har dessutom vart proffs och lyckats fixa min brorsas dator som hade pajjat totalt. Haha, bättre än pappa är man på sånt! ;D

Hare fint! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: