9/5-12

*Tjenixen!*

Hmm.. Typ värsta dåligt väder som har kommit hit, regnat nästintill hela dagen. Inte kul! För imorgon ska jag iväg någonstans med tåget och sen buss och sedan gå till nån sjö och paddla kanot med klassen, campa på nått ställe tills på fredag och sen dra hem igen. Haha! Helt sjukt, så har börjat packa nu iaf!

Dagen har vart chill! Skola som vanligt, men började 10:30 och slutade 14:10. Chill, yeye!
Drog till stan med Olivia och chillade runt lite. Käkade på Subway, köpte skor och två linnen. Sen drog jag mig mot solariumet och solade 22 minuter. Soft!

Gårdagen var oxå nice. Skola, sen stan. Slutade tidigare även då så drog mig mot stan, visserligen själv då, köpte hårspray och lite underkläder och sedan drog mig mot solariumet då oxå. Måste va brun om man ska bada imorgon med klassen lixom? Yeah, så nu kör vi!

Aja.. Nu ska jag chilla vidare här framför datorn tills mamma, pappa o brorsan kommer hem. Mamma o pappa skulle väll dra o köpa korvpaket, godis och dricka till mig tills imorgon och sen hämta brorsan som är o cyklar BMX. Så får väll se när dom kommer hem, kanske om typ 2 timmar?

Hittade lite på stan:





Haha, inte världens mest snygga skor. Men dom ser lite bättre ut på, men hade värsta panik med att hitta skor tills den 30/5 och inte långt kvar, för tror vi har avslutningsmiddag då. Så måste juh ha några skor då lixom? Kan juh inte ha samma på skolavslutningen vafan.

Ha en trevlig kväll! /M



Yesterday..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: