Långhelg nu!

Hoho, proffset här är faktiskt ledig fram tills på tisdag. Yeah!

Gårdagen va soft! Gymmet från 08:30-09:45, sen till skolan för att ha ekonomi prov 10:35, o det känns som om att det gick as bra! Skolan fortsatte som vanligt, ända tills sista lektionen då jag tydligen skulle ha nationella muntligt i matte, men tror det gick helt okej oxå faktiskt.
Slutade sen klockan 15:05, för vi fick sluta lite tidigare, så då åkte jag till stan o mötte mamma. Drog vidare mot frisören till klockan 16 så klippte håret och slingade det ljusare, och det blev riktigt bra faktiskt! Första gången faktiskt, för jag har alltid haft min riktiga hårfärg innan, hehe.
På kvällen när jag kom hem köpte jag o mamma med oss kebabtallrik o pizza hem från Torshälla, så käkade det med familjen. Efteråt gick jag ut o tog ett dopp i poolen, va 25 grader då, så va iskallt när man skulle gå i och iskallt när man gick upp oxå eftersom det va så kallt i luften. Men väl i va det as nice!
Somnade sen typ halv 11, även fast jag har ledigt nu. Men va så jäkla trött, haha!

Idag har jag typ hjälpt pappa med massa saker, vettefan varför men ah. Har inte haft nått vettigare för mig iaf, så rätt chill start på dagen ändå. Har typ städat hela altanen eller vad det nu heter i taket, för det va helt smutsigt, så har sjukt jävla ont i axlarna nu efter att ha stått på en jävla stege o kollat uppåt hela tiden och städat.
Sen nu på kvällen har jag käkat middag med lite bekanta, eller vad man nu ska kalla det. Några vi känner iaf, så det blev att sitta ute o käka grillat. As gott! Så nu är jag helt trött, haha.

Morgondagen blir nog oxå chill tror jag. Ska hem till Olivia med lite folk o käka tillsammans, sen får vi väll se vad som händer. Men blir nog lite dricka sen mot kvällen iaf! :) Chill! Men jag ska vara duktig och ta det lugnt för en gångs skull! ;D

Nu ska jag åtminstone chilla lite här och bara göra ingenting, mitt huvud håller fan på att sprängas typ. Riktigt illa lixom. Men ah, så är det ibland..

Ha en fin och trevlig kväll folket! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: