Lyckad Valborg!

Hmm.. Hur ska man börja..?

Cyklade juh till Skiftinge för o fixa cider igår, men nehe så blev det inte. Kvällen blev iaf lyckad. Trevligt folk osv.. Lyckades sen somna runt 5 tror jag med Sebbe för jag var sjukt jävla trött. Jag som skulle sova i Skiftinge. Aja.. :) Kommer typ inte ihåg allt som hände iaf..

Drog iaf till Olivia i Skiftinge på morgonen idag runt 10 från Ärla. Så nu har jag kommit hem till mig tillslut iaf. Haha!
Men jag mår faktiskt bra, bara lite trött.
När jag kom hem höll pappa på att fixa med poolen iaf. Så borde kunna hoppa i om nån vecka när värmen har vart  på ett tag och värmt upp vattnet. Yeye! Fan va chill!

Nu ska jag iaf chilla vidare här, och försöka att INTE somna!
Hare fint! /M


Biff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: