Måndag..

Sitter just nu här i min säng och seegar som fan.

Inte gjort mycket alls idag. Skola som vanligt mellan 08:45-14:00. Va duktig som cyklade hem oxå. Bytte dessutom cykel med brorsan på vägen, så va rätt seegt, haha! Gillar inte dirt cyklar. Men funkade, så cyklade före brorsan o hans polare. För dom skulle ha min cykel till o skjutsa på.
När jag kom hem insåg jag att min mobil, mina nyklar, pengar och allt låg i min väska i cykelkorgen på min cykel. Så fick vänta tills min brorsa kom hem. Haha, illa fan! Men tog ändå inte så lång tid.

Kom iaf hem o chillade lite, sen däcka jag i 2 timmar typ. Haha! Käkade mat med mamma o brorsan runt kvart i 7 iaf. Pommes och kyckling. As gott! Sen nu den senaste tiden har jag bara pluggat samhällsekonomi. Insåg idag att jag har prov på onsdag. Haha, jävligt illa! Men borde nog gå hyfsat iaf hoppas jag.

Nu ska jag iaf lägga mig snart tänkte jag. Är fortfarande sjukt trött även fast jag sov förut, hehe. Så blir sängen snart!
Har dessutom nationella i matte imorgon, så måste vara pigg då! Sen drar jag nog till solariumet o steker efter skolan.

Ha en fin kväll! /M



Haha alkis! Kör på fredag förfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: