Ny vecka igen . . .

*Tjenixen!*

Helgen har vart as nice! Slutade tidigt i fredags, typ klockan 14 så duktig som man är så cyklade jag hem! :)

Lördagen va oxå bra. Ddrog till Balsta festivalen en stund på kvällen o kolla när lite band spelade, typ några polare där som skulle spela så typ därför jag taggade dit. Så va med Olivia, Linnea och Mickis. Men sen dissa jag dom runt halv 9 och drog vidare. Blev typ lite dricka, mys o se slutet på Eurovision när Sverige van allting, jävla nice asså!

Sen igår, söndag så va jag bara hemma hela dagen och solade typ. Sen runt halv 8 drog jag ut med pappa i bilen och gled runt lite i typ en och en halv timma. Nice de!



Hmm.. Veckan fortstätter väll som vanligt antar jag. Sista vanliga veckan nu, så har sjukt mycket att göra dock. Inte alls kul! Har dessutom typ inte pluggat ett skit heller, haha. Men ah, så äre. Får försöka ta tag i det sista nu ikväll för har en redovisning i Spanska imorgon, och har inte ens börjat. Haha!

Onsdagen blir väll som vanligt och torsdagen oxå. Förutom att alla 9:or har avslutningsmiddagen då. Men det blir säkert trevligt! Får hoppas på uppehåll och bra väder bara, inte kul om de regnar när man ska dit. Håret kommer bli totalfail då. Haha, så får hoppas på det bästa!

Nu ska jag iaf chilla vidare och sen äta feta mackor, typ som dom från Subway. Yeye!

Ha en trevlig kväll! /M



Sola, sola, sola, sola meraaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: