Ouufff, konstig helg! :)

Fredagen blev lyckad! Lagade middar hos Olivia med henne, Anders och Fredrik. Blev dessutom as gott!
Drog runt halv 10 ner till stan till nån sak där och träffa massa folk. Trevligt! Sen 20 i 12 gick vi tillbaka till Skiftinge, för vi lyckades missa sista bussen med typ 15 min, så jävla seegt! Men så äre..

Kom fram till skiftinge hem till Olivia straxt efter 12. Blandade iordning lite drinkar osv, satt o chilla och lyssna på musik och snacka. Jag som sa att jag skulle ta det lugnt, slutade typ tvärtom. Som vanligt.. Men kvällen/natten va chill ändå. :) Blev inte helt spårat som sist iaf, haha!

Sov ca 2 timmar max. Hjälpte Olivia med att städa lite sen, och sen gick vi alla och slängde alla jävla cider- och ölburkar, haha. Fredde tog moppen hem runt 13 och Anders o jag tog bussen till Torshälla. Mötte sedan Jonas där, för vi skulle dra o käka. Men ångrade oss sen och gjorde inte det, haha! Drog istället o hänta Anders cykel, o han o Jonas skjutsade hem mig. Blev typ tvingad, haha.
Kom iaf hem och käka en macka, sov 1 timma och va sen tvungen att vakna igen.
Hoppade då in i duschen och så, sen kom Cajsa o hennes familj hit när jag precis hade satt på mig kläderna, så orkade inte sminka mig eller någonting.
Käkade iaf middag tillsammans med dom sen, och chillade bara. Dock va jag så sjukt trött så orkade typ inte göra ett skit, haha. Men ah..

Idag har jag heller inte gjort något vettigt typ. Gick upp rätt sent oxå, vilket inte är bra. Käkade lite frukost, la mig och vilade någon timma, satte på mig träningskläderna och drog ut o joggade 1 mil (vilket var as jobbigt efter helgen med massa alkohol) och sen har jag typ bara käkat och lite sånt.
Är dessutom hemma själv nu, och brorsan inte är där nere. Har ingen aning, haha. För mamma o pappa är borta iaf, och jag orkade inte hänga med.

Meh ah jag lever iaf fortfarande, och livet är chill! Så nu ska jag fortsätta chilla här framför datorn inne på MSN och Facebook. Yeah!
Är dessutom ledig imorgon oxå, sjukt underbart!


Livet är underbart ♥ va 28 grader inatt runt 12, helt perfekt! Dock ser poolen värsta avlång ut på bilden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: