Söndag..

*Tjenixen!*

De senaste dagarna har vart chill. 7

Torsdag-fredag va jag ute med klassen på "friluftsliv". Va rätt kul faktiskt! Tog tåget till Läggesta, buss till Åker Styckebruk och gick sedan en bit för att komma till kanoterna.
Paddlade i 4 timmar och sen satte vi upp tälten osv.. + att det började regna precis när vi hade satt upp tälten, så det va perfekt! Haha. Lyckades även bada där, och det va typ 13 grader i vattnet, så det va typ iskallt. Men årets första dopp är avklarat iaf! Fast va faktiskt i ett tag. Paddlade sen hem på fredagen, tog typ 3,5 timmar då. Så har haft värsta träningsvärken, men den är nästan borta nu!

Igår va jag med familjen hos Cajsa o Clara o va där med lite folk. Så det blev en chill kväll med god mat, trevligt folk och dricka! :)

Idag vaknade jag faktiskt rätt tidigt så va uppe runt 9 nångång så har hunnit med massa saker idag! Städat poolen lite, fixat med några jordgubbsplantor åt mamma, HAHA, och solat! Yeye! Så nu har jag hamnat här ett tag.

Funderar oxå på att dra ut på en joggingtur. Men får se hur det blir med den saken, men det är juh skönt ute iaf och det skulle behövas! Men måste plugga massa oxå. Haha, men det orkar jag fan inte! Men aja..


Uuuuuhhiiiiiiii, livet är chill! Dock är den inte helt klar, och det är typ 15 grader i vattnet nu, men pappa skulle sätta på värmen snart och sen värmer väll solen upp mera när det blir varmare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: