Chokladbollar!

*Godkväll!*
 
Idag har jag vart i skolan. Började halv 1, så hann steka pannkakor hemma innan oxå till frukst/lunch. Mums! 
Hade bara teknik idag, i 2,5 timma så jag slutade kl 15:00. Gick då till sporthallen för att möta upp Jonas där, träffade oxå på lite okända personer som började prata med mig i väntan på älskling. Haha aja!

Kom iaf hem efter att jag hade träffat Jonas, vi fick skjuts av mamma o pappa men Jonas skulle hem. Välhemma utan honom så käkade jag pannkaka, igen, och sedan pluggade jag lite matte, de uppgifter jag hade kvar från lektionen igår, och efter det bakade jag CHOKLADBOLLAR!! MUUUMMMSSS!! Höhö!
 
Hmm.. Aja, nu ska jag väll fortsätta med detjag höll på med innan jag började skriva här! Hejjs :) /Mimmi 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: