Seeeeeg dag i skolan!

*Tjenixen!*
 
Hemma från en ganska lång och seg dag i skolan nu. Började typ halv 10 och slutade kvart över tre så det var väll inte så jätte sent, men dagen har gått sjukt segt ändå pga lektionerna just denna dag. 
 
Sov iaf med Jonas från igår, dock är jag jätte trött nu för jag lyckades vakna klockan kvart i 5 imorse och kunde inte  somna om alls, vilket gjorde att jag sen var tvungen att gå trött som en jag vet inte vad till skolan, höll iaf på att somna ett antal gånger på bussen hem. 
 
Efter skolan gick jag iaf och solade, underbart! Sedan mötte jag Jonas som precis slutade skolan och sen tog vi bussen tillsammans. Nu är jag dock hemma utan honom och är sjukt jävla hungrig, så väntar på att mamma ska steka pannkakor nu. Mumms! 
 
Humh.. 
 
I måndags var jag iaf på matte centrum efter skolan med lite folk, så vi pluggade lite fysik och så, och innan det käkade vi faktiskt mat på Billy Boy's. Drog sen hem till Jonas en stund när vi hade pluggat klart och var där tills mamma hämtade mig. Och igår gjorde jag inte heller så mycket intressant mer än att jag va med Jonas på kvällen, som vanligt typ, haha. 
 
Men just nu sitter jag iaf i sängen med datorn och har precis spelat lite farmville, så nu tänkte jag att jag kunde skriva här. Tänkte att jag skulle försöka blogga lite mer, men har så sjukt mycket att göra i skolan så får se hur det blir med det. 
 
Har iaf somsagt mycket i skolan hela tiden. Imorgon samhällskunskapsredovisning och spanska läxa, tills på fredag har jag matte som ska vara klar, på måndag fysik, tisdag fysikprov, torsdag engelskaläxa, fredag matteprov, osv osv osv...... så det tar typ aldrig slut lixom. Rätt jobbigt, men det funkar!
 
Aja.. Nu ska jag nog återgå till mitt spel och sedan käka någonting, är sjukt jäkla hungrig! 
 
Hare fint! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: