23/9-12

*Godkväll!*
 
De senaste dagarna har vart bra. Onsdagen bestod av plugg vad jag kommer ihåg. I torsdags solade jag solarium och älskling väntade på mig utanför så tog bussen med honom till Torshälla, och sedan drog jag hem o pluggade. Fredagen bestod av Rinmansstaffetten, så då sprang jag för klassens skull. Hela klassen hade dessutom smurf-tema, så jag sprang runt helt blå i stan, folk kollade juh inte lite alltså. Men det varkul iaf! 
Åkte hem till mig med Jonas efter skolan och chillade lite iaf, och sedan mot kvällen så åkte jag med familjen hem till några bekanta för att käka lite och sånt med lite annat folk. Hämtade sen Jonas så jag fick sova med honom. (a)
Lordagen bestog av att vara med Jonas först en stund, sen drog han hem och pluggade och jag pluggade oxå, och städade även mitt rum lite.
Mot kvällen drog jag med familjen hem till min kusin som fyllde för nån dag sen och firade henne lite och käkade tacos. Drog sedan därifrån lite tidigare an dom andra hem till älskling och sov där. (a)
Dagen idag har oxå bestått av att vara med honom men drog hem efter lunch för att plugga, så har hunnit klart med Engelskan, fysiken och matten nu. As najs! Så nu sitter jag här framför min skoldator och chillar. Fick datorn i veckan och den är fett najs, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: