Bloggen är åt helvete :)

Haha, skriver typ aldrig längre och lägger typ bara upp massa ego bilder. Men har inte haft tid att fota någonting på sista tiden och inte någon lust heller så det har fått bli så.
 
Har iaf massor att göra i skolan osv. Så hinner typ inte med nått annat än det mer än att träffa älskling då och då. Sovit med han hela helgen oxå så det har vart underbart!
Veckan består inte  av så mycket mer än bara plugg vad jag vet just nu iaf. Dock blir det väll att träffa Jonas oxå. Och på lördag ska jag iväg med familjen hem till Cajsa o Clara och käka middag mot kvällen. Ska väll oxå försöka hinna med någon bilkörning oxå. Fast imorgon funderar jag faktiskt på att dra mig mot solariumet efter skolan. Slutar 15:50 så det kan bli skönt med en bra avslutning efter den! 
 
Har typ bara pluggat hela dagen idag oxå dessutom. Från 12-19 konstant med typ lunch osv i typ 45min totalt. Sen bakade jag en fet kladdkaka när jag va klar med plugget. Eller inte klar, men klar för idag. Måste fortsätta imorgon igen för då får jag nnya uppgifter i matten och fysiken, som vanligt. Men aja, bara att köra vidare lixom. 
 
Nu ska jag iaf fixa mig för natten och sedan krypa ner under täcket, dock själv inatt. Inte roligt! :(
 
Godnatt iaf folket! /M
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: