Fullt upp hela tiden!

Måndag och tisdag bestod av massa plugg bara, vad jag kommer ihåg för det blev ingen solning. 
 
Onsdagen var fett jävla GRYM! Dock skola hela dagen fram tills 15:15. Åkte hem lite och sedan drog vi iväg till Sthlm för att se Nickelback i Globen, och det va lätt värt tröttheten i skolan dagen efter. Käkade dock på Max kl halv 1 mitt i natten oxå, haha. Det va kanske inte lite värt men aja..
 
Gårdagen bestod av skola och träning på kvällen. Det va najs! Sedan sov jag jätte tidigt för jag va så sjukt trött.
 
Idag, fredag, har oxå vart rätt najs. Dock inte lika najs att sluta kl 15:40 men det är sånt man får ta. Ska snart ta tag i mitt rum och städa det lite för att sedan packa lite saker och dra mig mot älskling för att spendera natten tillsammans med honom. :) 
 
Aja.. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll folket! Fattar inte hur jag fortfarande kan ha läsare när jag knappt skriver på veckor? Hallå lixom? Haha! 
 
Var på någon konstutställning med skolan i tisdags. 

Badade när jag kom hem, va 28 grader i poolen så det va fett nice för att vara September!
 
 

Och Nickelback grejjer var fett najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: