Värsta lååång dag idag

Började kl 08:30 så tog bussen med älsklingen från Torshälla på morgonen. (a) 
Hade iaf Samhällskunskap första lektionen, och vi va i ett annat klassrum så det va fett chill med lite ombyte och så. Hade sedan Svenska, inte alls lika chill. Men alla uppgifter hann bli klara i grupparbetet iaf, så det va as najs! Fick sedan lunch i typ 50min och sedan fysik lektion. Hade efter det idrott och då skulle vi springa 2,5km, gick hyfsat bra det med för att inte ha vart ute o sprungit på år (bortsett från igår). 
 
Sprang somsagt typ 2km igår på min lediga dag, gick oxå riktigt bra. Ska försöka komma igång nu igen och få upp konditionen på topp och skippa festandet tror jag. Haha, får se hur det går. Men aja.. 
Vi käkade dessutm på Papas Tapaz istället för American Pizza, för det va mycket bättre där. Så det fick bli oxfilé med klyftpotatis och aioli. Mums!
 
Kvällen idag bestod oxå av mat. Blev idag dock thai mat, kycklingspett med jordnötssås. Jättegott det med! Så det här har typ vart tjockis veckan, haha. Aja, lite nyttigt är det väll ändå. Utom kebabrullen i onsdags då. Men det är ändå mest grönsaker i den så spelar ingen större roll direkt. 
Är dessutom själv hemma ikväll med brorsan för mamma o pappa är på nån middag med pappas avdelning på jobbet, så vi får väll se när dom kommer hem. 
 
Nu ska jag väll försöka göra något vettigt kanske. Har funderat på att dra mig ut för att fota lite, det va fan år sedan typ känns det som. Haha neh inte riktigt kanske, men inte långt ifrån. Så nu kör vi tänkte jag! Så det kanske kan komma upp lite nya foton här framöver och inte bara massa tråkiga ego bilder. Hmm.. Aja. 
 
Maten på Papas Tapaz <3

Har dessutom bakat två kladdkakor denna vecka, och här är en av dem. 

.. Och en bild från i förrgår kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: