Veckorna bara försvinner..

Veckorna i skolan går så sjukt fort så man hinner typ aldrig göra något annat än att bara plugga o plugga o plugga mera heeeela jävla tiden. Men det är väll bara att köra på om man vill lära sig. 
 
Denna vecka har iaf vart chill hittills. Måndagen rullade på som vanligt. I tisdags hade jag fysik labb så då började jag klockan 10. Och dagen idag har oxå vart chill. 
 
Köpte nytt solarium kort i måndags oxå dessutom för jag va och solade då. Måste börja igen så man inte blir som ett lik, haha. Fick dock dra hem o plugga massa Engelska efter det, och tisdagen bestod oxå bara av ut av massa Engelska plugg. 
Dagen idag har oxå bestått av plugg till viss del. Började 09:25 och slutade 15:15 och mötte då upp Fredde o Anders. Olivia o Lukas kom sedan och sen Jonas oxå, så då drog vi o käka på Billy Boy's. Sen kollade jag runt efter lite skor på stan och på Tuna Park. Sen åkte jag hem o pluggade matte. Jätte rooooligt.. Fast nää..
 
Hmm.. Morgondagen består av LEDIGHET från skolan. Hihihi, as najs. Fast ska på introduktionssamtal med mamma o pappa med min mentor kl 11:20-11:40 o sen ska vi ut o käka på American Pizza. Blir najjjjs! Sedan hem för att plugga massa matte och Svenska, kanske även lite Spanska. Vi får se vad jag pallar med. Men hade oxå tänk försöka komma igång med lite konditionsträning, som springa o sånt igen. Va sjukt länge sedan nu. Höhö. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: