Ännu en ny vecka med nya möjligheter!

Hmm.. Skolan har vart sjukt seeg idag. Sov 5 och en halv timma inatt bara, så har dessutom världens huvudvärk. Men aja.. Dessutom så var maten i skolan inte direkt toppen heller, så allt sög haha.

Nu sitter jag iaf här och chillar lite, vilket är grymt skönt. Dock är hela veckan planerad med prov och massa annat shit. Så imorgon blir det Svenska nationella läsförståelse, och sen efter skoltid har jag muntligt Svenska nationella prov för jag inte har gjort det ännu, typ två veckor efter nu lixom. Hahaha!

Onsdag består dock av vanlig skoldag men på torsdag så har jag Svenska nationella igen och då ska man skriva en uppsats. Men det tror jag nog går helt okej faktiskt. Eller jag hoppas det åtminstone. På fredag är det som vanligt. Slutar typ 15:40 och mot kvällen så blir det fiiiiiilm kväll hos Fredde. Bara najjjjs!!


På lördag så ska jag fira min kusin som precis fyllde 20 i helgen och sen vet jag inte vad som händer på söndag. Kanske plugga om jag orkar, har fullt med prov den veckan oxå så det är bara att kötta på lixom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: