Redan söndag!?

Tiden bara flyger iväg, heeelt otroligt!! :o

I fredags var det skola som vanligt iaf. Slutade 15:40 och drog då hem till min fina vän Fredde för att spendera kvällen/natten där. Drog hem igår runt 14 kanske, då pappa hämtade mig i hans coola nya bil, hihi. Sen åkte jag hem för att fixa mig. Dock blev jag lite sen med då det kom in lite andra omständigheter emellan som en promenad på 3,6 km. Fuck that! Aja.. Träffade dessutom min granne och snackade med henne en stund och sedan gick jag in för att duscha och fixa iordning mig lite för att åka och fira min kusin som fyllde 20 förra helgen. 

Detta ska jag försöka hinna med att göra idag, men vi får se hur det blir med det. 



För den kommande veckan så har jag inga stora planer direkt mer än för valborg. 

Morgondagen består av skola som vanligt, dock får vi nog ingen mat i skolan för att matpersonalen ska strejka så vi får se vart jag käkar då, det lärju vara kaos på stan iaf, så det blir nog mackor eller pastasallad för min del. 
 
På tisdag sen är det valborg, dock går jag i skolan under dagen mellan 12:25-15:00, har en lång lektion med teknik. Inte alls kul men så äre. Efter det drar jag nog hem för att fixa mig eller något inför kvällen för att sedan spendera den i Hällby med Fredrik och lite annat folk förhoppningsvis. Vi får se hur det slutar. Blir nog lite party iaf! Sen slaggar jag nog hos han för jag kommer inte åka hem typ 1,5 mil haha. 

Onsdagen vet jag inte hur den ser ut, men antagligen sover jag rätt länge beroende när vi går och lägger oss, haha. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på! 
 
Nu ska jag iaf chillidilla lite här framför datorn sen ta och gå ut! As najs! Hare fint! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: