Söndag!

Helgen har gått fort, och även upp och ned. 

Just nu sitter jag här framför datorn och ska straxt ta o springa en runda, men tror bara att det blir 2 km för jag är trött, har ont i huvudet och har träningsvärk från igår. Hahaha.. Aja..
 
Gårdagen var bra hos Cajsa, med god mat och trevligt sällskap. Efter maten så spelade vi spelet "Eskilstuna", vilket var kul eftersom vi spelade i ca 4 timmar, dock gick jag i konkurs men det är en annan sak. Heheheh.. 

Idag ska jag somsagt ut och springa, plugga matte och ska även beställa hem ett par till Jeffrey Campbell skor och även en klänning till valborg tänkte jag. För då hinner det komma i veckan till mig. 

Dessa saker ska jag beställa hem ifrån Nelly.com idag med pappas hjälp och sen får vi se vad resten av dagen bjuder på. 

Ha det bra ute i det fina vädret! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: