En lite speciell sportlovsvecka hittills..

*Godkväll!*

Hmm.. I måndags brog jag iväg till isstadion tillsammans med Anders för att åka lite skridskor, dagen kanske inte blev 100% lyckad då jag har brutit armbågen, men så blev det iaf. 
 
Åkte skridskor i ca 3min och sen skulle min underbara vän putta mig, och då tappade jag balansen och föll framåt. Åkte inget mer efter det och sen kom Fredde dit och då hade jag vart där 1 timma efter att olyckan inträffade. Jaf trodde jah hade stukat armen, så vi tog en promenad till stan på 40min ungefär och beställde mat. När vi skulle sätta oss och käka så såg jag att min armbåge var lika stor som mitt knäoch den stack lixom ut på ett konstigt sätt. Vi satt iaf o käkade där i kanskeen timma ovh sen tvingade Anders mig till akuten eftersom jag inte kunde röra på armen knappt. Vi fick komma in väldigt snabbt ock läkarna konstaterade att hela armbågen var avoch behövde opereras. Fick iaf gips upp till axeln i måndags och igår åkte jag in på operation i 1,5 timma, dock nedsövd. Så nu ska jag in om två veckor för att ta bort stygnen och efter det få nytt gips i ytterligare ettnantal veckor.
 
Hmm.. Fick iaf igår kväll träffa min fina pojkvän efter att inte ha setts på ett tag så det var underbart! ♥

Men ja.. Ni får ursäkta för mina ihopskrivelser i texten, men det är jobbigt att bara skriva men en hand på datorn faktiskt. 

Nu ska jag snart ta några tabletter för att sedan frsöka sova för natten!
Hare fint! /M

Anders var iaf snäll som följde med mig till akuten och var med! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: