Sport looooov!!

Åh, äntligen sportlov! Riktigt skönt trots att vi nyss hade jullov, haha. 
 
Hmm.. Idag har jag vart i skolan som vanligt iaf, trots att dagen var riktigt onödig när man väl kom dit. Först lyssna på konsumentverket, efter det två timmar håltimma, sen fysik genomgång och efter det 1,5 timma skridskor på isstadion. Efter det fick jag dessutom gå en halv mil ocå för att komma hem efter att ha åkt bussen till Torshälla, lyckar att mamma o pappa har möten typ hela tiden på jobbet, haha. 
 
Igår var det iaf alla hjärtans dag, och den spenderade jag tillsammans med min fina pojkvän ♥ Fick blommor, en nalle på en nyckelring och lite underkläder oxå :) Sov sen dessutom tillsammans (a) 

Men nu är det lov iaf! Skönt att ha ett fysikprov avklarat nu innan, för efter lovet blir det direktett samhällsekonomi prov och två Spanska prov, ett Engelska prov och det kan även bli ett i prov matte. Sånu måste jag fan plugga på stenhårt under lovet för att lyckas bra! Blev lite besviken på mitt E på det sista fysikprovet vi fick redan på idag dock, men det va faktiskt riktigt svårt ändå så spela roll egentligen. 

Har även skickat in valblanketter om val av inrikting till tvåan oxå, så det blir teknikvetenskap för mig så jag kan plugga vidare på högskolan sen till civilingenjör, så det blir as najjs! 

Hmm.. I helgen vettefn som händer, vet bara att jag på måndag ska iväg och åka skridskor med Anders o Fredde på isstadion, så vi får väll se hur det går men aja.. Haha! Kan sluta huuuur som helst. Sen efter det blir det kebab på stan!

Nu ska jag iaf avsluta det här inlägget med mina vackra blommor och nallen jag fick igår (a) och ta och gå ner och äta omett tag med familjen, tror det blir hemmagjorda pommes med fläskfilé eller något liknande. 

Hare fint! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: