Trött!

Slutade skolan klockan 15:15 idag, rätt seeg dag har det vart för den delen. Dock väntade jag på Jonas till typ 15:45 o sen tog vi bussen tillsammans så mamma hämnade mig i Torshälla och jag åkte hem och käka kebabtallrik, haha. 
 
Helgen bestod av att vara en sväng till Vingåkers Factory Outlet och äventill Lager 157, käkade kinamat där emellan med familjen + Jonas och sen efter Lager 157 åkte vi hem. Isöndags så var jag på isstadion ett tag,åkte dock inte så mycket för jag surade istället (haha), och sen blev det att åka till min farmor och farfars gamla hus och röjja saker, så fick med mig lite saker hem då. 
 
Hade fysik prov igår i 2 timmar, och jag tror det gick åt helvete, men det märker vi när jag får se resultaten, hahaha. Men iaf så lyckades jag få C på mitt nationella i matte 1C, så slutbetyget i den kursen blir helt okej för jag är nöjd åtminstone. 
 
Imorgon ska jag plugga lite med Sanna och käka lite kina mat eller vad det nu blir för att sedan dra till gymmet i 1 timma och sen på dans i 1 timma till på Friskis. Blir najjjjs!! Kommer nog dock vara död efteråt, haha. 
 
Nu ska jag sitta här och chilla lite och kanske leka lite i min nya Photoshop CS 5, hihi. Sen blir det att sova för jag är sjukt trött men ännu så är klockan lite för lite. Men aja..
 
Hejjs 
/M
 
Ett nytt skåp står placerat i mitt rum! 

Fått egna glas oxå! Min framtid lär se bra ut! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: