9/1-13

Hmm.. Idag har skolan vart rätt seeg så jag höll på att somna ett antal gånger, fast den har oxå vart sjukt kul, haha. Dock har internet i skolan krånglat fett mycket och det är inte kul alls! -.-
 
 Efter skolan hämtade mamma mig iaf för att jag skulle till optikern för någon linskontroll med det tog typ 10min och sen var det klart. Kollade lite snabbt på stan efter det och fick med mig ett värmeskydd hem samt att jag hann med att boka tid hos frisören den 22/1, det var fullt upp där så det blev ingen tidigare dag, haha. 
 
Nu sitter jag iaf här och chillar lite och snart kommer Jonas hit och sover med mig inatt, mys! (a)
 
Så nu ska jag väll avrunda lite :) Men ha en fortsatt trevlig kväll! /M
 
Denna köpte jag iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: