Första dagen i skolan avklarad!

*God kväll!* Eller vad man nu ska kalla det, det kanske fortfarande är eftermiddag? 
 
Ja, somsagt så är första skoldagen avklarad nu med prov och lite allt möjligt så där, men det rullade på bra faktiskt och jag är nöjd med mina insatser jag har gjort under dagen, eller okej. Inte allt men det mesta, haha. Klart att man hade kunnat jobba på lite bättre men ändå. 
 
Har iaf kommit hem nu för ett tag sen, tog sällskap med Jonas hem på bussen men nu är jag hemma hos mig iaf. 
Kom hem och åt risgrynsgröt iaf som mamma gjorde igår, mumms! Sen har jag sattit mig här för ett tag sen och spelar just nu lite farmville, lyssnar på musik och bloggar lite här dårå. 
 
Hmm.. Vi får väll se vad kvällen har att bjuda på, inte mycket tror jag med ändå, haha. Så ni där ute får ha en fortsatt trevlig kväll!
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: