Lång dag!

*Godkväll!*
 
Sitter just nu här framfr datorn efter en låååång dag!
 
Dagen började med att vakna upp bredvid älskling, duscha, fixa sig lite och sedan ta bussen till skolan. 
Skolan bestod av ett 4 timmars prov, i matte på hela matte C1 och efter det så tog jag mit till solariumet med Linnéa för att bli lite brun så här i kylan! Har dock bränk sönder mitt ansikte typ eftersom det va så sjukt länge sen jag solade sist, haha! Aja..
Efter det så kollade vi runt lite på stan och klockan halv 4 så satt jag inne hos frissan och skulle klippa håret, och det blev helt okej faktiskt, inget slitet kvar nu iaf! Riktigt skönt! 
Tog sedan bussen till Jonas och var där en liten stund innan jag åkte hem med pappa efter att han slutade jobbet, och har för ett tag sen ätit pannkakor och tårta. 
 
Hmm..

Morgondagen består av skola igen, som vanligt. Börjar dock 09:25 så det är rätt skönt, och ska sedan hem efter skolan tror jag och plugga inför Spanska läxan tills på torsdag, usch!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: