Snart slut på ledigheten.. :(

Ja som sagt..Nu har snart lite mer än två veckor gått och skolan börjar igen påmåndag, inte kul alls med tanke på att jag börjar veckan med muntligt nationellt prov i matte. Men får hoppas på att det går bra eftersom att jag just nu inte är 100% frisk. Det kom igår med en smäl och jag fick feber, huvudvärk samt att jag är trött hela tiden. Aja..

Har inte hunnit blogga något alls på sista tiden pga att jag har vart lite upptagen med annat, nyår osv.. Så det har vart fullt upp lixom! 
Nyårsafton var iaf trevligt med trevligt folk hemma,(ingen fest för mig denna gång, haha) , så det blev att skjuta av 170 raketer och lite annat samt oxfilé och tryffelpotatispuré till middag, faktiskt gott även fast det låter lite skumt! :)

De senaste dagarna har bestått av att vara med Jonas och har även hunnit med en sväng till min farmor och farfars hus för att röja undan efter omständigheterna. Men såntär läget just nu iaf. 
 
Hmm.. Just nu sitter jag här och spelar farmville medans älskling sitter och pluggar kemi, hihi. Men jag ska nog snart försöka sova eftersom jjag inte känner mig 100% bra trotts att det är lördag, hehe. 
 
Aja.. Här kommer lite bilder som får avsluta detta inlägg!

Det var tre blildet från nyårsafton!Hunnit med att springa oxå!
Har även hittat en lampa jag har tänkt att köpa!
Kom hem till älskling igår och det var 15grader innomhus.. KALLT!!!

Mästerkocken fixade glass, (dock med min hjälp), hemmahjord hallon- samt chokladsås! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: