Sovmorgon!

Sitter just nu här i köket och har precis käkat lite yoghurt med flingor. Börjar 12:25 idag, och det är faktiskt riktigt skönt med en lång sovmorgon ibland!
Innan jag drar ska jag käka ugnspannkaka, så det är därför det inte blir så myckt frukost, ska även kollaigenom fysiken lite om jag hinner innan jag drar till skolan. Drar väll typ runt 11:45 tror jag. 
 
Gårdagen var bra, dock vändigt lång tycker jag, då man slutar 15:50, fast jag fick sluta tidigare för jag var klar men ändå. Varändå vungen att vänta i skolan tills kl 17 för då skulle jag på mattecentrum och plugga lite med några i klassen. 
Slutade där kl 19:00 och skulle ta bussen kl 19:31 till torshälla så räknade med att få vänta i ca25 minuter. Dock såkom aldrig bussen och jag satt där i en timma istället tills kl 20:01, med Jonas. Detta gjorde att dagen igår blev väligt lång då vi kom hem till jonas efter kl halv 9, men ja. Det funkade ändå, sen fick mamma hämta mig lite senare, haha. 
 
Hmm.. 

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer och inte resten av veckan heller, bara att jag kanske slutar tidigarepå fredag eftersom det är buffertdag, dock brukar de alltid lägga in massa extra matte och fysik lektioner, så vi får väll se hur det blir med den saken denna gång. 
Lördagen består iaf av att besöka Vingåker och kolla runt lite där på kläder osv. med Cajsa och hennes familj, sedanhem till dem o käka lite efteråt på kvällen, så det blir säkert trevligt. 
På söndag sen ska jag till isstadion och åka skridskor, precis som i förrgår, med älskling, brorsan och kanske även pappa denna gång, haha. För jag måste lära mig åka bra innan vi ska åka med skolan, hahaha. Aja..
 
Tror nog nu att jag ska gå upp till mitt rum igen efter att jag har dukat av på köksbordet och möjligtis spelat lite mera farmville, för att fiamig lite innan skolan. Har dock bara en lektion, som är 2,5 timmar och efter det så ska jag till nån plugg sak efteråt med Sanna vet jagoch plugga fysik inför provet som är nästa tisdag om en vecka. 
 
Ha en trevlig  fortsatt bra dag! /M
 
Två instagram bilder här; 
 
Skridskor i söndags!

Fick även hem lite saker jag beställde hem från The Body Shop ♥!

Kommentarer
Postat av: sofia

älskar den där dusch tvålen, luktar så sjukt gott :)

2013-02-12 @ 19:10:51
URL: http://sofiawyens.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: