Drar på Power Meet imorgon!

Sitter här framför datorn och lyssnar på musik just nu. Vaknade rätt sent och gick inte upp förrän klockan 12 och käkade frulle, inte alls bra att gå upp så sent. Haha jaja. Snart ska jag ta mig en liten promenad på ca 200m ner till brevlådan och kolla om mitt sista paket har kommit, det ska innehålla lösnaglar. Mina egna har börjat gå av nu av någon anledning, kanske för att de är målade varje dag vilket gör att dem slits, så nu har jag beställt fejk istället. Kanske inte lika snyggt men vi får se hur det blir så om dem har kommit så ska jag fixa mina naglar eftersom det är Power Meet imorgon i Västerås och jag ska dit om det är bra väder. Bara najjjjjs!! 
 
En grymt dålig bild här i bilen på förra årets Power Meet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: