Hatar lösnaglar!

Har käkat frukost för ett litet tag sedan bara och nu sitter jag här och ska alldeles straxt gå och borsta mina tänder,  haha. Min frukost bestod av två fullkorns mackor med ost, en stor portion havregrynsgröt med äppelmos samt proviva persika juice. Riktigt bra och gott faktiskt! Dock tycker jag att jag äter mycket, men jag vet inte? Jaja.. 


Hmm.. Igår skulle jag i alla fall fixa mig naglar med de lösnaglar jag hade fått hem och det blev jättebra enda tills jag insåg att de inte alls håller när man limmar fast dem, trots att jag använde karlsons klister först och sedan testade jag även med hobbylim som är avsett för plast. Pratade sedan med pappa om vad felet kunde vara och han svarade att det troligtvis var för att naglarna är av en speciell plast som är fetare än vanligt vilket gör att ingen lim fungerar på dessa plaster, inte ens superlim. Nu är jag dessutom jätteledsen över att jag har klippt av mina egna naglar som faktiskt var långa och fina (förutom en som hade gått av) så nu har jag inga fina naglar alls. Åååh så irriterande, och det är Power Meet idag liksom. Har aldrig använt lösnaglar förut heller, så ska aldrig köpa det igen!

De var ju fint så länge det varade.. Jaja..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: