Lång helg!

Känns som att denna helg faktiskt har varit riktigt lång, men mig gör det ingenting! 

I fredags så träffade jag Olivia, Mattias och Gustaf och vi chillade lite nere vid sjön. Sedan drog vi vidare hem till mig och chillade vid min pool mog eftermiddagen istället. På kvällen cyklade jag sedan till Jonas, och 1 meter i från cykelstället så ramlade jag och har nu skrapat upp båda mina knän och kan knappt gå normalt. Jag vet inte hur det ser ut inut i knät heller men ont gör det så det blir troligen ett läkarbesök imorgonbitti. På kvällen tog vi sedan en cykeltur ner till sjön och käkade leite jordgubbar i solnedgången vilket var jättemysikt, trots mina fyckade ben/knän. Sov sedan hos mig från fre-lör med Jonas och under gårdagen så gjorde vi inte så mycket alls. Typ spelade lite spel och åkte sedan en sväng med bilne med familjen och hälsade på en snabbis hos mina kusiner då också. 
 
Dagen idag har inte betsått av något speciellt. Sov hemma hos mig inatt också tillsammans med Jonas och sedan så har vi väl mest chillat med mobilerna och käkat frulle, haha. Kollade dessutom på lite när pappa flyttade en utav alla bilar här hemma som inte har körts på ca 20 år, men den startade finfint ändå! Sjukt.. Jaja! 
 
Nu på kvällen så har jag vart iväg med mamma och pappa en sväng till farmor i alla fall och hälsat på med lite fika, vilket var länge sedan. SÅ just nu sitter jag här framför datorn och chillar vilket jag inte har gjort sedan i torsdags eller något haha. Känns faktiskt bra!
 


(Bara mobilkamera bilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: