Ny vecka!

En ny vecka har anlänt och dagen har vart fullspäckad! Det skulle ha blivit att luncha med Anders på stan klockan 12 men då hade jag nästan precis vaknar så jag skippade det. Fixade mig istället och träffade sedan mina fina vänner från USA, Emily och Kelley. Vi va ute o fotade lite och cyklade runt, spelade dessutom fia med knuff och sedan åkte vi hem till mig och åt glass och bakade chokladbollar. Mums! Sedan åkte de "hem".
 
Resterande delen av kvällen bestod av att hämta upp Jonas i finbilen och åka iväg till Wästerqvan på bilträff. Efter det så tog vi oss till Slagstaglass och moffade i oss glass där, och nu är jag hemma efter denna jobbiga dag, utan riktig mat dessutom. Dock är jag proppmätt i alla fall, hehe. 
 
Avslutar detta inlägg med lite bilder, så som jag brukar göra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: