Slut på denna vecka!

Tjenixen! Här sitter jag inne framför datorn i detta fina och underbara väder. Haha jaja..
 
Gårdagen var trevlig. Mot eftermiddagen/kvällen så drog vi oss mot Skogstorp för att fira Clara som fyllde 15 i tosdags och sedan så fick vi grillad mat där och spelade spel resten av kvällen, haha rätt socialt faktiskt och dessutom trevligt och roligt. Var väl hemma runt 1 kanske och då gick jag och sov typ direkt haha. 

(Mobilkamera bilder)




Idag så har jag solat i ett X antal timmar, vet inte riktigt hur länge. Har dessutom målat lite mera på altanen, så nu börjar det bli mer åt det färdiga hållet, riktigt skönt faktiskt! Har också lagat mat för en liten stund sedan åt hela familjen vilket jag tror uppskattades faktisk. Nu om ett tag så ska jag nog dra mig iväg med pappa en sväng i hans coola bil och köpa lite mer skavsårsplåster och även en till övningskörnings skylt, om det finns någon affär som säljer sådant, då vi troligtvis kommer dit senare än stängningstid, det är ju trots allt söndag idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: