Tröööött!!

 
Hemkommen för ett tag sedan nu och då däckade jag direkt när jag bara la mig i min kaos säng, haha. 
 

 
Gårdagen var trevlig! Anders kom hut runt 20 typ, chillade lite osv.. Sen kollade vi på Hangover 3 i mitt rum och käkade chips o drack cola sen gick vi ut i tältet och kollade på 1408, nån skräckfilm som typ va helt konstig. Jaja..! Chillade sedan lite mer, snackade bara typ och va dödströtta båda två och somnade vid 3 ungefär, mitt i natten alltså. Nästan morgon också. Jag har dock vart vaken sedan klockan 6 imorse ungefår, vilket betyder att jag har sovit 3 timmar den senaste natten så det är inte så konstigt att jag somnade en stund nyss, haha.

Dessutom så har denna dag bestått av att käka frulle, kolla på barnprogram på barnkanalen och även lite Simpsons på 6:an. Duschade, drog sedan vidare mot Torshälla och käkade med några snubbar, sedan drog vi vidare mot badet med ännu lite mer folk, dock så badade jag inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: