Veckans planer lite kort:

 


De senaste dagarna, eller ja helgen, har i alla fall bestått av att till största delen umgåtts med Jonas. Idag var vi iväg en sväng till Tuna Park. Sedan träffade jag Anders och vi drog o käkade Slagstaglass sedan chillade vi lite på hans place. Efter någon timma bar det av mot ett kebabställe för att handla mat (dock inte jag) sedan hem till en person o käkade o chillade. Drog sedan hem runt kvart i 10 på cykel i klänning, vilket var hyfsat kallt. Sedan när jag kom hem så fixade jag mina skavsår på hälarna så gott det gick, usch och aj på dem!! Skulle sedan käka lite tänkte jag då jag inte hade käka något vettigt på hela dagen, men insåg då när jag skulle äta nu på kvällen att vår micro här hemma pajade igår, hehe. Riktigt bra timing där! Jaja..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: