19/6-13

Veckan hittitlls har vart bra, och helgen som var oxå. Fredagen bestod av att hämta mat med familjen och käka tillsammans, dock var jag med en polare under dagen. På lördagen var jag ute och åkte lite bil med pappa och på kvällen blev det fest hos Henke. trevligttrevligt! :) Drog hem sent på morgonen, och sov sedan hela söndagen. I måndags var jag hemma och igår träffade jag en liten filur hela dagen. Dagen idag består nog av att chilla hemma tror jag, kanske bada i poolen lite senare, vi får se. Tänkte dessutom gå ut o fota lite snart, då denna blogg skulle va en fotobogg, haha. Stämmer inte riktigt nu när jag bara lägger upp instagram bilderna då det var väldigt smidigt och lätt, haha. Aja..
 
Ha en trevlig dag folket! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: