As bra start på sommarlovet!!

*Tjenixen!*

Tisdagen bestod somsagt av att träffa nya klassen (dock är det typ mer än halva min gamla som är kvar) haha. Cyklade sedan hem efter skolan eftersom jag cyklade dit med Anders. Kom iaf hem, däckade i någon timma för jag va fett jävla trött sedan kom Isac o så chillade jag med han mellan typ 14:30-22:30. Onsdagen var as najs den med, då sommarlovet började! Skola mllan 09:00-10:30, kollade på en avslutningsgrejj i aulan, fikade med klassen i klassrummet och fick våra betyg utdelade. Tog sedan lite bilder tillsammans med mina underbara vänner. Efteråt träffade jag Anders, Rickard, Fredde och Alex och drog o käkade. Sedan hem till Anders, han cykel fick punktering så drog hem o hämtade min, sedan tillbaka, käkade slagstaglass med han, Thomas och Rickard. Sedan blev det Max på västerleden! Taggade sedan hem i ca 1 timma och sedan vidare till Gillberga (typ) på fest. Skulle till Börsökna o chilla med klassen egenligen men skitsamma. Drog sedan hem mitt i natten nån gång då pappa hämtade mig o däckade direkt när jag kom hem. Drack dock bara en halv 70's ändå . . . Aja.. Torsdagen (igår) bestod av att fira min kusins student, var jättetrevligt med god mat osv.. Drog dock hem rätt tidigt för jag var så jävla trött och däckade ca halv 10 på kvällen, haha. Lyckat lixom, men så äre ibland. 
 
Idag vettefan vad som händer iaf. As najs väder ute osv.. Har dock hjälpt pappa med att räkna ut hur mycket saker han skulle köpa för att lägga nytt tak på växthuset medans han gjorde andra saker. Så nu chillar jag lite här framför datorn.. Hmm.. Aja!

Ha en fortsatt trevlig dag för det ska jag ha!! Hihi, dock har jag ont i magen för jag åt bara frukt till fruckost, en halv vattenmelon, två kivi och en banan. Hmm. Inte bra!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: