En dag kvar, sen sommarlov! :D

Lördagskvällen bestod av 1 mils springtur, på under en timma, så jag är nöjd då jag inte har sprungit något alls på 4 veckor! Gårdagen var rätt chill, var bara hemma och softade i stort sätt, sprang dock 3 km på kvällen och käkade grillat med familjen. 

Idag har jag vart ledig från skolan. Gick upp straxt efter 9, städade lite, käkade en banan till frukost sen kom Olivia hit vid 11 typ. Chillade och badade, sedan gjorde vi lunch. Klyfpotatis i ugnen och så grillade vi fläskfilé, blev as gott! Sedan kom Anders och Rickard hit och badade med oss och käkade lite frukt och drack cola, haha. Drog nu på kvällen iväg med pappa till Wästerqvarn på bilträff, rätt trevligt ändå i bilen. Najs väder oxå! Nu är jag dock hemma och ska väll sova om ett tag. 
 
Morgondagen består av skola. Blir att cykla tillsammans med Anders från Torshälla klockan 07:45. I skolan ska jag sedan träffa min nya klass inför tvåan, sen vettefan vad som händer. Vet inte ens när jag slutar men det är väl sitsamma ioförsig. 
 
Aja.. Ha en fortsatt trevlig kväll folket! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: