Länge sedan nu . . .

 *Tjenixen!*
 
Vaknade för en timma sedan kanske så hara bara hunnit med att käka frukost idag typ, haha. 
 
Veckan har vart helt okej. Måndagen bestod av att träffa en liten filur och chillade nere vid sjön. På kvällen drog jag med mamma till stan och skulle fixa lite saker, sedan hem och käkade. I tisdags träffade jag en liten filur igen och chillade vid sjön och sov sedan med honom på kvällen. Dock hann jag med att käka middag med Anders och dessutom glass efteråt, mumms! 
 
Gårdagen bestod av chill bara. Käkade jordgubbar och choklad, mumms! Sedan chillade jag själv hemma på kvällen.
 
Idag vettefan vad som händer, troligtvis blir det bara att vara hemma och kanske städan golvet från kläder, för det kan behövas. Haha! Aja.. Imorgon vet jag inte heller vad som händer mer än att mamma skulle dra hem jobbet på grillning och bad, haha. På lördag ska jag iaf iväg på fest hos en klasskamrat på kvällen och på söndag är jag troligtvis bakis, hahaha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: