Regnig lördagseftermiddag!

Hmm.. Vädret va as bra imorse, men fan inte nu längre! Men vad gör det egenligen? :)

Gårdagen var bra! Käkade på Pepperoni pizzeria med Matte o Gurra. Träffade sedan Mathilda och så såg vi Fast 6 filmen, den va as bra! Filmen slutade 23, tog då bussen mot Torshälla men hoppade av i Slagsta och gick tillbaka till stan (haha) och sedan vidare till Djurgården. Träffade lite folk där, bland annat Isac, sen kom pappa oxå hämtade mig runt halv 1 i coolisschh bilen! 
 
Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls. Sov as länge, till halv 12. Käkade frulle och sen har jag läst lite i en bok och typ chillat hela dagen, haha. Inte alls vettigt somsagt! Men aja.. Jag oxåar ändå inte göra nånting, blev bjuden till lokalfest ikväll men tackade nej, så kvällen berstår av att vara hemma om jag inte ångrar mig och kommer på något att göra i sista stund (vilket händer rätt ofta ändå) haha. Aja..
 
Nuuuuuu ska jag iaf chilla vidare här framför datorn, kanske ska beställa hem ett par klackar dock.. Bara för att lixom ;D Haha aja, hare fint! /M
 
Två bilder från min instagram igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: