Sjukt trött!!

Gårdagen var najs. Det sutade med att jag pkte en sväng med pappa i bilen och brummade runt lite på vägarna och sedan hamnade jag hos Isac med typ 25 andra människor, haha. En trevlig kväll hade jag iaf, med en två timmars lång promenad oxå dessutom helt själv i Torshälla mitt i natten, inte bra men sånt är livet ibland! Gick iaf och sov runt klockan 6 imorse hos Isac och käkade inte frulle förrän klockan 16 ungefär, så jag är sjukt jävla seeg just nu, men har iaff slängt i mig en fet Redbull nyss, så man kan väll hoppas på att det piggar upp mig lite iaf! 
 
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, så det återstår att se. Tror det blir en lugn chilldag iaf, men man vet aldrig hur det slutar ett sommarlov som detta! Singel så det är juh bara att köööööra på lixom! ;D
 
Aja.. Ha en fortsatt trevlig kväll iaf!Jag ska försöka att inte däcka för tidigt ikväll, haha. /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: