Chill denna vecka!

Hmm.. 

Helgen var nice.
I fredags var jag hos Jonas, lördagen bestod av att träffa Anders o chilla hela dagen typ. 
Drog o käkade mot kvällen med lite folk och sen tillbaka till Anders och moffa glass o massa shit. 
Hmm.. Kollade på film till kl halv 3 och sen blev det att sova och på söndagen träffade jag Jonas igen. 


Igår var jag i skolan, som vanligt, hade en sjukt seeg dag för vi gjorde typ ingenting men fick sluta lite tidigare än vanligt så det va skönt iaf. 

Idag har jag vart leeeedig, helt underbart! Sov hos Jonas igår för han började 14:00 idag så då tog jag en promenad hem vilket tog 1 timma och 20 min i snöovädret,inte alls skönt ute! Lyckades dessutom ramla på isen och slå i min brutna armbåge så det va inte skönt alls kan jag lova. 

Imorgon är jag oxå ledig från skolan pga. att jag ska till sjukhuset och få ta bort gipset jag har haft i en månad nu. Riktigt skönt att kunna få duscha ordentligt och att kunna fixa håret på morgonen innan skolan samt att kunna ha på sig alla kläder utan att behöva tänka på att de måste vara tillräckligt stora vid armarna. Haha! Aja..

Nu ska jag snart ta och sova hade jag tänkt även fast jag inte måste gå upp förrän halv 10 imorgon, men jag börjar faktiskt bli lite trött men klockan är juh trots allt halv 11 typ, så det är rätt mycket för att vara på en tisdag mitt i veckan lixom. 

Så hare bra! /M

Blir skönt att slippa skiten! ♥

Hoho, fixade nya hyllor i mitt rum i söndags oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: