Fredag imorgon!

Imorgon är det fredag, och det betyder att det är höstlov efter att skoldagen är avklarad vilket är sjuuukt jävla dunder!! Vet inte riktigt vad som händer under lovet men det blir väl klassträff, fest, träffa polare osv.. Chilla lixom, ska dock försöka trycka in litematteplugg mitt i allting oxå! Och även övningskörning med pappa, det kan behövas haha! ;D

Iaf så har jag skola som vanligt imorgon och så slutar jag 15:25. Ska då hem och ha lite hemmakväll med familjen tror jag, vi skulle tydligen beställa hem smörgåstårtor, förstår inte varför man ska slösa flera hundra kronor på det men jaja, om mina föräldrar vill det så får de väl göra det! :)

Har en svenska uppgift jag borde göra nu då jag har redovisning imorgon, men eftersom jag inte pallar göra den nu i sista sekunden så tror jag att jag skiter i det helt, vad ska hända lixom? Mer än att jag får ett F på en uppgift? Det spelar lixom ingen roll typ då jag ändå inte kommer få ett A i slutbetyg, HAHA! Jaja.. 
 
Ha en fortsatt bra dag! /M

Saknar redan sommaren.. Underbara vädret lixom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: